Різновидів чисел є досить велика кількість, і для того, щоб працювати з ними ефективно, необхідна практика у їхньому групуванні. Тому ця вправа продовжує низку завдань, у процесі виконання яких дитині пропонується виділяти числа, які належать до тих чи інших конкретних категорій. А для того, щоб вправа була цікавою, вона має ігрову механіку виконання, яка відрізняє її від попередніх.
На екрані перед учнем міститься зображення гойдалок, де катається дитина. Учню пропонується погойдати цього персонажа, але для цього необхідно виділити конкретні числа з-поміж набору, що наводиться поряд із малюнком. Школяр аналізує кожне з цих чисел по черзі, після чого виділяє ті, що належать до вказаної в завданні видової категорії. Акцент у вправі робиться на конкретизації ознаки. Наприклад, треба виділити всі цілі числа. Тоді в наборі варіантів будуть не лише цілі і дробові додатні числа, а й цілі від’ємні.
Учень має чітко усвідомлювати різницю між різними ознаками й те, що, скажімо, «-500», хоча й залишається для дитини порівняно «незвичайним» на фоні додатних чисел, з якими він звик працювати досі, але це число залишається цілим.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.