Умовні символи, що характеризують числа, мають одну особливість — вони є відносно універсальними. «Відносно» — бо означена характеристика може бути властивою не одному числу, а одразу кільком, хоча й кількість таких чисел може бути обмеженою. Тому для того, щоб більш конкретно описати число, використовується ціла низка символів. Разом вони утворюють опис, що може відповідати рисам кількох чисел або бути навіть таким, що підходить лише для одного числа.
У процесі виконання цього завдання дитина навчиться працювати з набором таких прикмет. Дитина бачить на екрані їхній набір, що зображуються у вигляді комбінації символів. Школяр має прочитати цю комбінацію правильно. Крім того, там вказується, чому має дорівнювати число в певному прикладі. Дитина бачить під завданням кілька варіантів, що претендують на роль невідомого в прикладі.
Дитина має підставити кожен варіант на місце невідомого та перевірити, чи він підходить у цей приклад та під означені в символах критерії. Ті числа, що не підходять, необхідно перемістити до робочої зони, яка оформлена як елемент гри.