У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з нерівностями, але ця робота матиме здебільшого ігрову форму, адже числові вирази вписані в структуру ілюстрацій до завдання.
Перед школярем міститься зображення кількох гоночних болідів, за якими на дорогах є вирази з числами, що мають як цілі, так і дробові компоненти. Над цією композицією є формулювання завдання, де вказується нерівність. З одного боку від знаку «більше» або «менше» є число, а з іншого — невідомий буквений компонент. Дитина має замінити цю літеру на один із виразів, що перебувають нижче, на малюнку. Для цього школяр має оцінити число, більшим або меншим від якого має бути результат потрібного виразу. Після цього — знайти ті вирази, які можуть задовольняти нерівність, а далі — виконати конкретні обчислення для кожного з них, щоб зробити остаточний вибір.
Завдяки досить специфічні послідовності дій, яку необхідно виконати для виконання цього завдання, дитина навчиться порівнювали з окремими числами цілі вирази.