Опис числа, що містить спеціальні символи, які характеризують їх за приналежністю до певної сукупності та прикметами, можна використовувати як критерій відбору. Ба більше, ці прикмети можна використати як принцип формування числової послідовності. З такими випадками й зіштовхнеться дитина в процесі виконання цього завдання.
Перед учнем міститься зображення послідовності чисел. Дитина вже стикалася з послідовностями, які мали різний «крок», наприклад, «…4,7,10,13,16…», де вказується кожне третє число; або з послідовностями на кшталт «…2,4,6,8…», де є лише парні числа. Ці ж мають інший принцип побудови — усі числа, що входять до їхнього складу, мають задовольняти вираз, у якому поєднуються різні символи, що описують числа. Дитина аналізує цей вираз і, якщо потрібно, вставляє на місце умовного елемента, щоб перевірити його.
Після цього необхідно з-поміж кількох поданих варіантів вибрати те число, яким можна продовжити послідовність і яке б теж підходило під критерії комбінації зазначених символів.