Це завдання, як і деякі попередні, має ігрову форму, але відрізняється від інших тим, що учню пропонується перевірити визначення, яке вже надається для кожного числа.
Перед дитиною на кожному етапі міститься зображення одного числа. Над ним є його опис, що має в собі кілька ознак. Поряд — пара персонажів, один із яких вірить у те, що опис числа правильний, а інший — ні. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоб вибрати, хто з цих персонажів має рацію на конкретному етапі. Для цього дитина уважно аналізує опис числа. Він може бути правильним лише частково, наприклад, за одним критерієм число дійсно підходить під опис, а за іншим — ні. Тоді має рацію той персонаж, який вважає опис неправильним, адже часткова відповідність опису однаково залишається помилковою. Наприклад, «8» є цілим, але не є від’ємним.
Ця вправа підсумовує знання дитини, присвячені різним групам та видам чисел, до яких ті можуть належати.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.