Виконуючи різноманітні математичні дії, дитина працює з конкретними числами і визначає результат прикладу теж у вигляді конкретного числа. Однак для того, щоб ефективніше з ними працювати, необхідно розуміти числа, розбиратися в тому, які ознаки в них є.
На екрані міститься кілька тарілочок. Кожна відповідно підписана. Під ними — яблука. Ці числа належать до різних видів, і дитина має перенести яблука до тих тарілок, що називаються відповідні види. Наприклад, є тарілка з назвою «дроби», і яблуко з «0,89» необхідно покласти туди, а от яблучко з «9» варто прелести до тарілки, що називається «цілі числа». Кожне число має кілька ознак, наприклад, «0,89» є лише дробовим, а й додатним, адже воно більше, ніж 0. Тому важливо відокремлювати ту ознаку, яка на конкретному етапі є важливою для розміщення предметів по їхніх зонах.
Ця вправа дає дитині можливість потренуватися у видовій диференціації чисел в ігровій формі.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.