Криптографія — це досить цікава, хоча і складна наука про збереження конфіденційності, цілісності та автентичності інформації за допомогою методів математичного шифрування.
Числа, що передаються на письмі за допомогою цифр, здебільшого мають суто умовне значення кількості певних предметів, недарма дитина починала знайомство з математикою, рахуючи квіти та м’ячики, а вже потім переходячи до рахування чисел, які виражають кількість цих об’єктів. Однак числа можуть мати й інше значення, у них можна зашифрувати певну інформацію, яка завдяки рівнянням, математичним виразам і моделям залишається прихованою від усіх, хто не знає криптографічного ключа. Перед дитиною міститься зображення такої криптографічної моделі, що відразу подається з першим етапом розшифрування і використанням двійкової системи обчислення.
Завдання, що ставиться перед учнем, полягає в знаходженні криптографічного ключа за поданою схемою. Поряд із нею — активна кнопка зі знаком питання, де є підказка. У ній описується, як використовувати двійкову систему обчислення.