Є безліч особливих ознак, які виділяють одні числа з-поміж інших. На базі цих ознак з’являються різні засоби диференціації чисел. Наприклад, можна розділити їх на цілі та дробові, додатні та від’ємні, парні й непарні тощо. Цікаво, що числа, які є в різних групах згідно з одним принципом диференціації, будуть в одній згідно з іншим критерієм. Наприклад, «2» та «0,2» є цілим та дробовим числами, що їх відрізняє, але вони є додатними, тож у порівнянні з «-2» вони будуть в одній групі.
Перед учнем міститься пара робочих зон, які підписані згідно з принципом групування чисел. Під ним — набір чисел для опрацювання, і дитина має перенести кожне до тої робочої зони, до якої воно належить. Уважним треба бути саме до принципів розділення, адже вони змінюються з кожним етапом. Якщо на одному рівні треба розподілити дробові та цілі числа, то на наступному — додатні та від’ємні тощо. Завдяки цьому завдання залишається цікавим і водночас дитина краще усвідомлює різноманітність чисел та їхніх груп і різновидів.
Ця вправа допоможе дитині навчитися ефективно групувати числа згідно з тим критерієм відбору, який потрібно.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.