Ця вправа підсумовує знання дитини, які вона отримала з теми числових послідовностей. До того ж вона дещо повертає до основ практичного її використання, а саме — до розуміння логіки побудови.
Якщо таблицю множення можна просто вивчити, то для ефективної роботи з числовими послідовностями необхідно мати розвинуте логічне мислення, що й підтверджує це завдання. Перед учнем міститься зображення двох послідовностей. Дитина бачить, що вони різні, але є і спільні числа. У формулюванні завдання вказується, яка логіка побудови цих числових рядів. Школяр аналізує обидві послідовності, після чого серед чисел, що подаються нижче, виділяє ті, які підходять під вказаний у завданні критерій відбору. Після цього починається наступний етап.
Користь від виконання цього завдання полягає в розвитку логічного мисленні та закріпленні навичок роботи з числовими послідовностями.