Виконуючи попереднє завдання, дитина мала справу лише з однією точкою на кожному етапі. У цій вправі школяр працюватиме відразу з кількома точками з різними координатами, але потрібно буде відшукати лише одну.
Перед учнем міститься зображення координатної площини з кількома назвами точками з різними координатами. З обох боків від робочої зони міститься пара персонажів. Кожен описує певну деталь місцезнаходження потрібної точки, наприклад, один герой вказує на те, у якій чверті є точка, а інший — які її координати, скажімо, по осі абсцис. Дитина шукає потрібну точку, послідовно аналізуючи вказані критерії. Для того, щоб пройти на новий етап, потрібно просто виділити правильну точку.
Виконання цієї вправи дасть учню можливість закріпити знання різних прикмет місцезнаходження точок на координатній площині. Це зробить знання теми більш цілісним і допоможе учню орієнтуватися в координатах, спираючись як на осі, так і на чверті.