Це завдання дозволить дитині навчитися оцінювати правильність числових нерівностей із буквеним компонентом. Конкретне значення числа, що ховається за літерою не показується, але учень може сам або дізнатися його точно, або хоча б зорієнтуватися в цьому.
Перед учнем міститься зображення числової прямої, де на певному місці міститься літера. Для того, щоб можна було зрозуміти, яким вона є числом, поряд — інші числа, здебільшого десяткові, тобто такі, що мають як цілий, так і дробовий компоненти. Дитина знаходить відстань між цими числами, після чого обчислює, який розмір має кожен щабель цієї прямої. Далі дитина обчислює, що за число є буквеним компонентом точно або хоча б приблизно, адже нижче є три нерівності. Кожна належить своєму персонажу. Дитина має вибрати ту, яка є неправильною. Нерівність містить буквений компонент, але він подається як множник, тобто дитині доведеться боа виконати дію множення, або оцінювати її результат.
Користь від цього завдання в тому, що завдяки ньому дитині простіше навчитися орієнтуватися в числах у різних нерівностях.