Опис завдання
Це завдання дозволить дитині навчитися оцінювати правильність числових нерівностей із буквеним компонентом. Конкретне значення числа, що ховається за літерою не показується, але учень може сам або дізнатися його точно, або хоча б зорієнтуватися в цьому.
Перед учнем міститься зображення числової прямої, де на певному місці міститься літера. Для того, щоб можна було зрозуміти, яким вона є числом, поряд — інші числа, здебільшого десяткові, тобто такі, що мають як цілий, так і дробовий компоненти. Дитина знаходить відстань між цими числами, після чого обчислює, який розмір має кожен щабель цієї прямої. Далі дитина обчислює, що за число є буквеним компонентом точно або хоча б приблизно, адже нижче є три нерівності. Кожна належить своєму персонажу. Дитина має вибрати ту, яка є неправильною. Нерівність містить буквений компонент, але він подається як множник, тобто дитині доведеться боа виконати дію множення, або оцінювати її результат.
Користь від цього завдання в тому, що завдяки ньому дитині простіше навчитися орієнтуватися в числах у різних нерівностях.
