У попередньому завданні дитина вже познайомилася з тим, як словесно описують числові послідовності. Це завдання дозволить дещо поглибити своє розуміння цих прикмет та збільшити кількість рис, які можна використати для опису послідовності чисел.
Перед дитиною на кожному етапі міститься один такий опис. Біля нього — кілька варіантів послідовностей, що претендують на роль таких, які підходять під ці прикмети. Учень бачить, що в цих послідовностях немає чисел, але є умовні позначення для числових груп. Одна літера означає, наприклад, натуральні числа, інша — множину. Дитина аналізує кожен із рядів, розшифровуючи умовні позначення для них. Завдання — вибрати ту єдину схему, що підходить під опис. Школяр робить свій вибір та проходить на наступний етап.
Важливо, що під описом потрібної послідовності є кнопка з підказкою. Натиснувши на неї, дитина бачить розшифрування всіх умовних позначок, тому це завдання ефективно поєднує теорію з практикою утворення числових послідовностей.