Дитина вже знає три ознаки рівності трикутників, але якщо раніше школяр працював над теоретичною базою цієї теми, то цього разу він матиме справу з конкретними геометричними фігурами цього виду, які слід проаналізувати.
Перед учнем міститься задача, у якій перераховуються елементи різних трикутників, що є рівними між собою. Важливо, що такими є лише деякі з них, а не всі. Учень має згадати визначення кожної з ознак рівності трикутників та зрозуміти, яка з них діє в цьому конкретному випадку. Самі ці фігури не зображуються. Натомість трикутники, як і рівні елементи в них, тільки перераховуються за допомогою літер та спеціальних символів. Задача, що ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоб не заплутатися та зрозуміти, про які сторони й кути йде мова, як їхня рівність співвідноситься з ознаками рівності цих геометричних фігур.
Виконання цього завдання не лише остаточно закріплює знання ознак рівності трикутників, а й дозволяє учню навчитися більш чітко уявляти ці фігури, маючи лише назву та перераховані ознаки.