Є кілька різних підходів у спробі знайти умовний «розмір» геометричної фігури. Перший — це площа, тобто знаходження того, як багато місця на площині займає ця фігура. Другий — периметр, тобто наскільки довгими є контури цієї фігури. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити периметр різних геометричних фігур.
Перед учнем на кожному етапі — інший багатокутник. Надаються фігури нетипових форм, складені з інших. Їхнє різноманіття не лише посилює цікавість до виконання завдання, а й є головним фактором, що ускладнює його. Довжини сторін вказуються, або ж їх можна знайти завдяки знанню властивостей фігури. Наприклад, відомо, що паралельні сторони чотирикутника мають однакові довжини. Мета завжди однакова — знайти периметр. Школяр обчислює суму всіх сторін і вказує результат у порожню клітинку під зображенням фігури. Важливо бути уважним до одиниць вимірювання. Наприклад, сторони можуть вказуватися в сантиметрах, а от периметр може вказуватися в дециметрах.
Виконання цього завдання дасть дитині можливість навчитися знаходити периметр будь-якої геометричної двовимірної фігури.