Двовимірні фігури будуються на площині та обмежують її своїми контурами. Відповідно тривимірні фігури, що будуються в просторі, складаються з кількох площин, які виражаються в об’єднанні та комбінації різних двовимірних фігур, кожна з яких — окрема грань тривимірної геометричної фігури.
Ця вправа пропонує дитину навчитися зосереджувати свою увагу на них. Перед учнем міститься інша для кожного наступного етапу об’ємна геометрична фігура. Десь на її поверхні є точка, яка може перебувати на різних ребрах — відрізках, які об’єднуються грані. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоб визначити, яким граням належить ця точка. Школяр аналізує, яким граням належить ребро, на якому ця точка розташувалася. Поряд із нею — кілька варіантів граней. Деякі з них названі неправильно, деякі просто зайві. Учень має вибрати лише кілька правильних назв.
Це завдання не лише дозволяє учню навчитися краще працювати з гранями, запам’ятавши, як вони позначаються (назвами всіх точок, які є на їхніх ребрах), а й дозволяє також навчитися сприймати різні площини, що будують об’ємну фігуру.