З числовими послідовностями дитина може стикатися не лише на уроках математики, а й у житті, тому задачі, що описують певні ситуації, є вельми актуальними для цієї теми, у чому дитина переконається в процесі виконання наданого завдання.
Учень бачить опис певної ситуації, де фігурує зміна кількості предметів. Ця зміна є не випадковою, бо вона підкоряється певній закономірності. Наприклад, в одному місяці магазин продав певну кількість костюмів, і кожного наступного місяця він продавав удвічі більше, ніж попереднього. Цікаво, що сам принцип формування послідовності в задачі не називається. Натомість учню подаються лише числа, що до неї входять — але не всі. Дитина має самостійно зрозуміти принцип побудови числового ряду, що фігурує в задачі, після чого заповнити всі порожні клітинки, вписавши туди числа у сформовану в сюжеті послідовність.
Завдяки виконанню цього завдання дитина може навчитися краще знаходити зв’язок між числами в реальному житті.