У процесі виконання цього завдання дитина узагальнить і підсумує всі свої знання, присвячені раціональним числам, а також навчиться їх використовувати на практиці за допомогою текстових задач.
Перед учнем міститься нова для кожного наступного етапу задача, яка розповідає певну історію, у якій центральне місце займають числа. Дитина має, прочитавши текст, сама зрозуміти, як ці числа співвідносяться. Наприклад, якщо розповідається про шлях, який пройшла людина, вказується швидкість цього героя, а знайти треба час, який він витратив на дорогу, то дитина має згадати, що шлях треба розділити на швидкість. А якщо необхідно знайти шлях, знаючи швидкість та час, то ці числа слід перемножити між собою. Під текстом задачі є кілька варіантів. Дитина виділяє правильний і проходить на наступний етап завдання.
Значення цього завдання полягає в тому, що воно дозволяє учню використати на практиці як навички множення та ділення раціональних чисел, так і відомі правила взаємодії різних величин, наприклад, часу, шляху та швидкості.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.