Завдяки наявності ще одного виміру та глибини об’ємні фігури є особливо цікавими для виконання різноманітних специфічних дій. Наприклад, можна на різних гранях позначити точки, завдяки об’єднанню яких фігуру можна «розрізати». У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати цю дію.
Учень бачить перед собою об’ємну геометричну фігуру. На ній уже позначено кілька різних точок. Дитина має подумки їх об’єднати та уявити, як цю фігуру розрізають. Складність цього завдання полягає якраз у тому, що всі дії виконуються виключно в уяві учня. Школяр має зрозуміти, у яку фігуру об’єднаються ці точки.
Виконання цього завдання розширить знання дитини про геометричні фігури, а також для того, щоб учень зрозумів зв’язок між одновимірними та об’ємними геометричними фігурами. Крім того, воно є корисним для розвитку уяви та абстрактного мислення.