Розв’язуючи складні задачі, дитина часто не просто виконує певну математичну операцію, а має уявити цілий вираз, що містить кілька чисел та кілька різних дій. Ця вправа пропонує учню потренуватися в цьому.
Учень, читаючи сюжетну основу та розмірковуючи над тим, що потрібно зробити з числами, щоб відповісти на питання задачі, розуміє: виконанням однієї або двох тотожних дій розв’язати її не вийде. Натомість необхідно скласти вираз із невідомим компонентом-літерою. Під задачею є кілька варіантів виразів, що претендують на цю роль. Дитина порівнює їх та вибирає той, що правильно структурує задачу у вигляді комбінації дій та чисел. Усі варіанти дещо подібні між собою, тож дитині слід бути уважною, аби не помилитися в знаках і розташуванні чисел.
Це завдання є корисним як для кращого розуміння виразів, так і для того, щоб навчитися ефективніше та простіше працювати з великими задачами, для розв’язання яких необхідна не одна дія, а їхня послідовність.