Показник степеня може бути не лише додатним, а й від’ємним числом. Знак «мінус» перед показником степеня має своєрідне значення. Дитина може подумати, що це означає, ніби число треба піднести до степеня і зробити від’ємним. Це не так. Натомість необхідно просто піднести число до вказаного степеня, а потім розділити одиницю на результат цього множення.
Якщо основа числа в степені є дробом, то все, що станеться в результаті, — це те, що чисельник та знаменник поміняються місцями й утвориться неправильний дріб, який можна перевести в мішане число, але знак перед ним не зміниться. Перед учнем є два варіанти дробів, які треба піднести до степеня зі знаком «мінус». Варіанти того, що має утворитися після виконання цієї дії, містяться під ними. Дитина виконує множення чисельника та знаменника стільки разів, скільки потрібно згідно з показником степеня, після чого міняє місцями чисельник та знаменник як наслідок ділення одиниці на результат піднесення.
Це завдання знайомить учня зі степенями, що мають від’ємний показник.
Учень/учениця формулює означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена.