Для того, щоб ефективно працювати з кутами, необхідно розбиратися у їхніх різновидах та типах. Ця вправа присвячена так званим вертикальним і суміжним кутам, і в процесі її виконання дитина навчиться їх відрізняти між собою.
Якщо дві лінії пересікаються, то вони утворюють аж чотири кути. Одна пара з них — суміжні кути, а інша пара — вертикальні. Суміжними називаються кути, які мають одну спільну сторону. Інші сторони є продовженням одна одної, тобто однією прямою. Вертикальними кутами є ті, що не мають спільних сторін, а натомість обидві продовжують одна одну. Перед учнем на кожному етапі інше зображення кутів. Їхнє різноманіття має познайомити дитину з варіативністю можливих перетинань прямих та тим, якими можуть бути кути. Вони називаються за допомогою точок на цих прямих. Назва кута — назва трьох точок, де в центрі — літера, що називає точку перетину двох ліній. У завданні називаються певні кути, і дитина має зрозуміти, якими вони є.
Це завдання є корисним для того, щоб учень міг у майбутньому більш ефективно працювати з кутами багатокутників, оскільки різні види кутів мають різні властивості.