Завдання, які мають текстове оформлення, для дитини виконувати дещо цікавіше, ніж звичайні приклади, адже ці вправи мають виражену сюжетну основу, яка супроводжується малюнками. Крім того, дитині доводиться здогадуватися, що необхідно зробити з числами, які представлені в завданні, аби дізнатися відповідь на питання, тож такий спосіб подачі інформації розвиває також аналітичне мислення.
Перед дитиною міститься зображення такого завдання. У ньому розповідається про казкових персонажів, які тим чи іншим чином працюють із дробами, наприклад, розділяють свій город на дванадцять рівних частинок (які виступають у якості знаменника), і, скажімо, три з цих двадцяти відводять для капусти, а п’ять — для моркви, тож дитині пропонується допомогти казковому звіру розібратися з тим місцем, яке залишилося. Під текстом є два варіанти відповіді на питання задачі, і дитина, виконавши обчислення, вибирає правильний, щоб пройти на новий етап до іншої історії.
Виконання цього завдання покращить саме розуміння дробів.