Опис завдання
Завдання, які мають текстове оформлення, для дитини виконувати дещо цікавіше, ніж звичайні приклади, адже ці вправи мають виражену сюжетну основу, яка супроводжується малюнками. Крім того, дитині доводиться здогадуватися, що необхідно зробити з числами, які представлені в завданні, аби дізнатися відповідь на питання, тож такий спосіб подачі інформації розвиває також аналітичне мислення.
Перед дитиною міститься зображення такого завдання. У ньому розповідається про казкових персонажів, які тим чи іншим чином працюють із дробами, наприклад, розділяють свій город на дванадцять рівних частинок (які виступають у якості знаменника), і, скажімо, три з цих двадцяти відводять для капусти, а п’ять — для моркви, тож дитині пропонується допомогти казковому звіру розібратися з тим місцем, яке залишилося. Під текстом є два варіанти відповіді на питання задачі, і дитина, виконавши обчислення, вибирає правильний, щоб пройти на новий етап до іншої історії.
Виконання цього завдання покращить саме розуміння дробів.

