Якщо в минулій вправі дитина тренувалася працювати з текстовим описом елементів різних геометричних фігур, то в процесі виконання цього завдання учню пропонується знаходити співвідношення зображення різних елементів із їхніми назвами.
Перед школярем міститься зображення нового для кожного наступного рівня елемента двовимірних геометричних фігур. Наприклад, подається зображення кута. Важливо, що ці елементи цілком можуть повторюватися, але їх зображують кожного разу по-новому, аби учень звик до різноманіття графічного втілення елементів, що належать до одного виду. Під зображенням є кілька термінів для цього елемента. Усі вони стосуються цього того, про що йде мова, але лише один дійсно відображає особливості об’єкта опрацювання. Для ефективного виконання цього завдання дитина має пригадати риси кожного елемента геометричних фігур, що зображуються на площині: сторін, кутів тощо.
Завдяки цій вправі учень опрацює все різноманіття різновидів цих елементів, з яких будуються двовимірні фігури.
Учень/учениця пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками.
Учень/чениця формулює: властивості; розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів.