Відрізок — це найкоротший «шлях» між двома точками. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати довжину між кількома точками, уявляючи їх як ті, що містяться на прямих або на відрізках, якщо вони дійсно там є.
Перед дитиною — формування опису певної геометричної ситуації, де фігурують точки та відрізки чи прямі. Важливо, що ця задача не супроводжується зображенням того, про що говориться. Це означає, що дитині доведеться самостійно зрозуміти, як виглядають та співвідносяться точки, які вони формують відрізки тощо. Необхідно знайти конкретну довжину певного відрізка. Ця довжина являє собою суму довжин усіх відрізків, що входять до його складу. Результат обчислень дитина вказує в порожню клітинку під задачею. Наприклад, подається великий відрізок, де на відстані 15 сантиметрів від однієї точки перебуває ще одна. Між нею та іншою точкою — 25 сантиметрів. Відповідно загальна довжина всього цього відрізку — 40 сантиметрів.
Виконання цієї вправи дозволяє розвинути просторове мислення та навчитися правильно аналізувати розташування точок на прямих та співвідносити їхнє місцеположення і пропорції.