Це завдання продовжує знайомство дитини з підвидами окремо взятих видів геометричних фігур, що будуються на площині та є двовимірними. Цього разу школяр матиме справу з чотирикутниками.
Перед учнем — чотирикутник. Як і у випадку з трикутниками, яким була присвячена попередня вправа, приналежність до певного підвиду визначається співвідношенням сторін та кутів фігури. Над робочою зоною називається ймовірний підвид наданої фігури, і дитина має підтвердити або спростувати його актуальність до неї. Дитина аналізує те, як співвідносяться сторони та кути, що вимагає певної уваги, адже зображення подається досить нетипово. Наприклад, усі сторони не мають горизонтальної або вертикальної орієнтації (тобто «нижня сторона» не йде горизонтально) тощо. Школяр має згадати особливі риси трапецій, прямокутників, квадратів, паралелепіпедів, ромбів.
Ця вправа надасть учню можливість запам’ятати всі особливі риси чотирикутників, різноманіття видів яких є досить великим. Це значно спрощує подальшу роботу з цими фігурами.
Учень/учениця наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті.