Від вивчення елементів геометричних фігур двовимірного типу дитина переходить до виміру безпосередньо самих цих фігур, а конкретно для цього завдання — трикутників.
Трикутник — це двовимірна геометрична фігура, яка складається з трьох сторін та трьох кутів. Їхнє співвідношення може сильно відрізнятися, тож утворюється ще і внутрішня класифікація, яка визначається ним. Перед учнем — опис трикутника. Ці фігури можуть бути рівносторонніми, тобто такими, що мають однакові всі сторони, рівнобедреними, тобто такими, що мають дві однакові сторони, або різносторонніми, у яких усі сторони різні. Оскільки визначити вид трикутника візуально дуже просто, подається лише опис його сторін та кутів без самої фігури. Школяр аналізує цей опис і приходить до висновку про те, щодо якого виду належить надана фігура, після чого вибирає один із варіантів назви цього виду.
Виконання цього завдання не лише дозволяє згадати всі види трикутників, а і звертає увагу на те, як їх розпізнати за описом елементів цих фігур.
Учень/учениця використовує ознаки: рівності трикутників, рівнобедреного трикутника;
Учень/учениця класифікує трикутники за сторонами і за кутами.
Учень/учениця обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників.
Учень/учениця застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту.
Учень/учениця формулює означення: зовнішнього кута трикутника.
Учень/учениця застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту.