Для того, щоб визначити вагу, використовуються різні одиниці виміру, що мають між собою тісний зв’язок. Наприклад, в одній тонні — тисяча кілограмів, а в одному кілограмі — тисяча грамів.
На кожному етапі перед дитиною міститься пара груп предметів. Подається вага кожного. Необхідно, наприклад, 2 кілограми і 400 грамів додати до 1 кілограма і 1800 грамів. Учень, пам’ятаючи співвідношення різних одиниць виміру ваги, виконує цю дію, після чого вже вибирає відповідний математичний символ (на вибір «більше», «менше» або «дорівнює»). Учень може використати своє знання десяткових дробів. Наприклад, дитина пам’ятає, що вираз 44 кілограмів і 300 грамів можна переформулювати в 44,3 кілограмів. Або ж скористатися великими числами й перетворити його на 44 300 грамів. Тут усе залежить від того, що зручно дитині, адже всі перетворення відбуваються подумки.
У цьому завданні школяру пропонується навчитися порівнювати вагу різних об’єктів, маючи не готове значення, а кілька компонентів.