Ця вправа продовжує допомагати дитині вивчати умовні символи, що використовуються для опису чисел.
Перед учнем міститься зображення виразу. Згідно з цим виразом певне число, що зображується за допомогою конкретної цифри або кількох цифр, претендує на роль такого, що належить до певної групи. Ця група позначається за допомогою того чи іншого символу. Дитина має згадати значення цього символу, щоб зрозуміти, чи належить це число до вказаної групи. На вибір у дитини є пара символів, що передають належність або неналежність до групи чисел. Школяр згадує значення символу, після чого вирішує, як треба доповнити вираз, і чи належить він до вказаної групи. Доповнивши вираз, школяр проходить на наступний етап завдання.
Якщо попередня вправа дозволяє краще запам’ятати способи опису числової послідовності, то це завдання акцентує увагу на окремих символах, що описують числа та їхню сукупність.