Звичайний дріб — це частина одиниці, де знаменник означає загальну кількість рівних між собою частинок, на які цю одиницю розділили, а чисельник — ту частину цієї кількості, яку умовно «забрали». Тож у звичайному дробі знаменник завжди більший, ніж чисельник.
Якщо ж це не так, то його можна і, здебільшого, необхідно перетворити на мішане число. Для цього потрібно чисельник розділити на знаменник. Частка — цілий компонент цього числа, остача, якщо вона є, переходить у чисельник, а знаменник залишається без змін. У процесі виконання цього завдання школяр тренуватиметься перевести один формат дробів у інший для правильного вибору між ними. Перед дитиною міститься зображення розгорнутої книги. На кожній сторінці — інший неправильний дріб, де знаменник менший, ніж чисельник. У завданні подається мішане число, і мета учня — перенести його на ту сторінку, де неправильний дріб дорівнює цьому мішаному числу.
Тож саме перетворення школяр виконує подумки, що дозволяє йому потренуватися в діленні та роботі з дробами.