Особливість комплексу вправ, які присвячені тренуванню навичок роботи з грішми, полягає у тому, що ці знання не стільки академічні, скільки практичні. Тобто при всій своїй цікавості в якості інструменту для покращення навичок рахування гроші все ж потрібні для використання у повсякденному житті. Відтак і вправи, які повʼязані з покращенням вміння працювати з ними, здебільшого описують ті чи інші життєві ситуації. Зокрема, це завдання, де дитина, маючи обмежену кількість грошей, має зрозуміти, чи вистачить їх на покупку. На екрані перед учнем міститься кілька банкнот чи монет. Їх номінал та кількість змінюються на кожному наступному рівні завдання. Також у наявності обʼєкт, ціна якого повідомляється окремо. Дитина вже знає, що рідко так співпадає, що предмет можна купити рівно за одну купюру. Навіть за набір банкнот зазвичай потрібна сума не набирається: є або здача, тобто залишок, або ж грошей просто не вистачає. Тож дитина аналізує наявні в неї гроші та підраховує суму банкнот та монет. Після цього залишається тільки зробити висновок, чи цієї суми вистачить для покупки. Якщо грошей більше, ніж вказана ціна (або стільки ж), то вистачить, а якщо ні – то забракне. коли учень дає відповідь на це питання, то проходить на наступний етап, де буде також і інший предмет з іншою ціною, що урізноманітнює завдання.