Коли учень вже вміє працювати з діаграмами Венна, які містять два кола, вміє сортувати та орієнтуватись в характеристиках, які визначають належність до кожного з них, настає час ускладнювати роботу. Насправді діаграми Венна можуть будуватись з багатьох кіл, не обовʼязково тільки з двох. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з діаграмами Венна, де кіл три. На екрані перед учнем на кожному етапі буде нова діаграма. Вона відрізнятиметься від попередньої розташуванням кіл, співвідношенням їх між собою, кольором та кількістю фігур, які є в кожному. Над діаграмою знаходиться у завданні. Воно теж може бути різним. Іноді учню треба знайти всі обʼєкти, які належать до одної області-кола, іноді – всі фігури, які належать тільки до вказаного кола і не належать ні до яких інших, а іноді – спільні для всіх. Учень уважно вивчає діаграму і перш за все – те, як кола накладаються одне на інше, де, та скільки фігур залишається в цих спільних областях. Дитина ретельно перераховує всі фігури, які є в області, вказаній у завданні. Кількість цих фігур у цифровому форматі треба вказати у порожній клітинці, яка знаходиться під діаграмою. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап.