Ця вправа підсумовує знання та вміння дитини, присвячені діленню великих багатоцифрових чисел. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме з діленим та дільником, які знаходяться в межах першої тисячі. Звісно, це здебільшого круглі числа, працюючи з якими, головну увагу слід приділяти саме розрядам. Проте у цій вправі учень буде не тільки зменшувати розряд, а й виконувати паралельно операції зі значущими числами. На екрані перед дитиною міститься приклад, який має дію ділення. Цифри досить великі, тому вони подаються у стовпчик. Таким чином, дитина бачить, скільки саме нулів доведеться забрати, з яким числом – працювати при діленні на значущий компонент дільника тощо. Наприклад, ділення «700» на «20» відбувається наступним чином: перш за все скасовується останній нуль в обох числах і виходить, що «70» треба поділити на «2». У результаті цього залишається частка «35», яка і є остаточним результатом прикладу. Коли учень вводить її під горизонтальну лінію, що заміняє собою знак рівності, то проходить на наступний етап до нового прикладу. Важливо, що учню слід бути уважним до кількості нулів: іноді частка відрізнятиметься від діленого на один розряд, іноді – на два, а іноді не буде відрізнятись зовсім.