Використовуючи гроші щодня, дитина переконається, що кількість можливих операцій, які з ними повʼязані, надзвичайно велика. Наприклад, ця вправа присвячена додаванню та відніманню грошей, що доводиться робитт теж нерідко. На екрані перед учнем міститься зображення двох груп грошей, які містять як купюри, так і копійки. Наявність останньої особливо важлива, адже дитина має памʼятати: сто копійок – це одна гривня, відтак, якщо у копійках групи, яка грає роль зменшуваного, менший номінал, ніж у копійок з групи відʼємника, то доведеться у зменшуваному забрати одну гривню і зарахувати її за сто копійок. Аналогічно і у зворотньому випадку: якщо сума двох груп копійок більша за сто, значить до суми гривень треба додати одиницю або більше, що залежить, власне ,від конкретного етапу вправи. Дитина аналізує кількість грошей у кожній групі і виконує ту чи іншу математичну операцію – додає чи віднімає. Яку саме – залежить від конкретного етапу вправи, адже завдання змінюється, як і сума грошей у кожній групі. Коли учень вводить у порожні клітинки результат (окрему цифру у клітину гривень, а окрему до клітини копійок), то проходить на наступний етап. Там треба буде виконати аналогічні грошові операції з іншими сумами.