Знання та розуміння ймовірностей досить близько повʼязане з вмінням аналізувати навколишній світ, розуміючи вірогідність різних ситуацій та подій. У цьому завданні переплітається знання теми ймовірностей, аналіз ситуації та логічне мислення на екрані на кожному етапі нова ілюстрація. Вона змальовує певну ситуацію, сюжет якої переповідається (дуже стисло, однією фразою) у завданні. Там же задається питання про вірогідність тої чи іншої події. Наприклад, дівчинка, яка поливає рослини на галявині. Оскільки не всі ці рослини мають квіти (деякі хвойні, інші – просто не мають квітів, наприклад, папороть або мохи), очевидно, що не всі рослини, які поливає дівчинка з лійки, розквітнуть. Учню залишається проаналізувати ситуацію, зрозуміти весь обʼєм інформації. У завданні, де, власне, і сформульовано питання, описана ситуація. Учень має відповісти на питання про те, чи хибним, чи правильним є висловлювання, котре міститься там. Коли дитина дає відповідь на це питання, то проходить на наступний рівень. Оскільки цифри не відіграють значної ролі, головний наголос робиться саме на розумінні ситуації, тому всі малюнки, які супроводжують вправу, виповнені максимально деталізовано та якісно.