Чим більше є складових елементів, тим більша кількість можливих комбінацій між ними, звісно, за умови, що ці елементи є рівнозначними. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з комбінаторикою, тобто можливими комбінаціями. На екрані на кожному етапі завдання міститься текст з описом ситуації. Ця ситуація змальовує певну кількість елементів чогось цілого. При цьому сюжет життєвий – йде мова не про сухі цифри, а про щось відносно актуальне для більшості людей, наприклад, про гардероб: у персонажа є кілька штанів різного кольору і кілька сорочок, які теж відрізняються за кольором. Дитині залишається зрозуміти, скільки комбінацій одягу може бути у цьому гардеробі. Для цього учень має зрозуміти, що значить – комбінація у конкретно цьому випадку, тобто, поєднання тільки двох речей з набору водночас. Далі дитині залишається просто порахувати можливі поєднання. Коли учень введе число комбінацій у порожню клітинку під умовами задачки, то пройде на наступний рівень, до нового маленького сюжету. Важливо, що через великий акцент саме на сюжеті, кожний етап супроводжується цілим набором ілюстрацій, які змальовують описану ситуацію. Ці малюнки досить деталізовані, але підказку в них знайти не вдасться, тож учню доведеться працювати тільки з текстом.