Тема ймовірностей досить важлива у повсякденному житті. Дитина має розуміти, які події більш ймовірні, а які відбудуться тільки при певних обставинах, а які є малоймовірними. У ході виконання цього завдання дитина буде опрацьовувати дану тему. Як хороший приклад дії ймовірностей береться гра на кшталт лотерейної. На екрані перед дитиною міститься лотерейний барабан. У ньому досить багато різнокольорових кульок, при чому їх там не рівна кількість по кожному кольору – одного явно більше, ніж інших. Вірогідність того, що кулька саме цього кольору випаде, якщо барабан розкрутити і дістати навмання одну – найбільша. Зображення кульок кожного кольору також знаходиться на екрані. Учень має проаналізувати співвідношення кульок у самому барабані, щоб зрозуміти вірогідність випадання кожної. Учень виділяє ту кульку, випадання якої вважає більш вірогідним. Це завдання має досить сильний акцент на ігровій формі, адже на екрані є і барабан (який сам по собі асоціюється з лотерейною грою), і зображення персонажа-ведучого, і подарунки. Тож дитина, виконуючи цю вправу, дійсно відчуває себе учасником гри. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап, до нової гри, де пропорції кульок будуть іншими.