Як вже відомо дитині, сучасна форма написання чисел, яка використовується у школі, є далеко не єдиною. Хоча насправді наборів символів для позначення чисел на письмі було створено безліч, зараз використовуються тільки римські та арабські. Важливо, щоб дитина зробила і правильні обчислення, і при цьому вміла коректно аналізувати їхній результат. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься рахувати римські числа. Правила роботи з ними відрізняються від аналогічних правил роботи з числами арабськими. Числа записуються не унікальними символами, як для арабської першої десятки (де цифра «7» не схожа, скажімо, на «8»), а способом додавання та віднімання певних елементів до деяких цифр-орієнтирів. Наприклад, число «пʼять» позначається унікальним символом «V», а от число «сім», котре насправді є сумою пʼятірки і двійки, так і записується «VII». Цікаво, що у випадку, коли символ ставиться перед унікальним числом, це означає віднімання. Скажімо, «чотири» є пʼятіркою, від якої відняли одиницю. Тому так і записується: «IV». На кожному етапі цієї вправи учень буде вирішувати математичні приклади, де замість арабських чисел будуть римські. Під прикладами є правильні відповіді, які слугують орієнтирами. Обравши потрібний та перемістивши його у порожню клітинку після знаку рівності, учню ще залишається розшифрувати число-відповідь, записавши його у іншу клітинку арабськими символами. Після цього дитина проходить на новий етап до іншого прикладу.