Ймовірність будь-якої події відносна – про це свідчать сучасні дані науковців. Це означає, що є вірогідність будь-якої події, в тому числі і неймовірної. Прицьому завдяки тому, що спостереження за навколишнім світом все ж обмежені просторово і в плані часу, найменш вірогідні події прийнято називати неможливими, адже ймовірність того, що людина коли-небудь їх побачить надзвичайно мала. У ході виконання цього завдання учень буде відзначати, що є вірогідним, а що – неможливим. На екрані перед дитиною міститься малюнок, який зображує персонажа чи ситуацію. Опис малюнка міститься у завданні, де також є й питання про те, чи ця ситуація вірогідна, чи ні. Дитина вивчає питання, аналізує малюнок і обирає один з двох варіантів відповіді на це питання: ствердний або заперечний. Ілюстрація досить детально зображує цю ситуацію, тож грає роль підказки. Щоб визначити вірогідність тої чи іншої події, учень має згадати свої знання про оточуючий світ. Наприклад, чи висиджуються пінгвіни яйця (так, адже це птахи, тож це цілком ймовірно), чи може пташка надрукувати книгу (вірогідність чого надзвичайно мала, тож в рамках цього завдання можна назвати цю подію неможливою). Для вдалого виконання вправи необхідне логічне мислення, вміння аналізувати та деякий набір знань про оточуючий світ.