Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Уявіть, що математика може перетворитися на гру в «можливо» й «неможливо». Саме це й відбувається у цій онлайн-вправі для учнів третього класу. Дитина розглядає яскраві малюнки, читає короткі описи ситуацій і вирішує, чи подія є вірогідною, чи її практично неможливо побачити в реальному житті. Так школяр поступово знайомиться з основами поняття «ймовірність» у дуже простій та доступній формі.

На екрані з’являються кумедні персонажі та знайомі життєві ситуації: тварини, транспорт, природа, побут. Частина з них цілком реальна, наприклад, коли кіт п’є молоко або йде дощ. Інші – вигадані: скажімо, коли риба катається на велосипеді чи книжки самі стрибають у рюкзак. Учень уважно розглядає ілюстрацію, читає запитання й обирає один із двох варіантів відповіді – «вірогідно» або «неможливо».

Таке тренування допомагає дитині не просто вгадувати, а обмірковувати, як влаштований навколишній світ. Третєкласник вчиться порівнювати побачене з власним досвідом, робити логічні висновки та аргументувати свій вибір. Це важливий крок до розуміння того, що події можуть траплятися часто, рідко або майже ніколи, а отже – мають різну ймовірність.

  • для дітей – це цікава математична гра з малюнками, де можна перевірити свою спостережливість;
  • для батьків – можливість розвивати в дитини логічне мислення й допитливість без додаткових підручників;
  • для вчителів – зручний інструмент, щоб пояснити тему вірогідних і неможливих подій на наочних прикладах;
  • для всіх – тренування уваги, уміння аналізувати ситуації та робити обґрунтовані висновки.

Під час виконання завдання школяр вчиться ставити собі запитання: «Чи бачив я таке в житті?», «Чи може це статися насправді?», «Що я знаю про тварин, людей, природу?». Так розвивається не лише математичне, а й критичне мислення. Дитина поступово розуміє, що «неможливо» у цій вправі – це те, що суперечить нашим знанням про реальний світ, а «вірогідно» – те, що може трапитися або вже траплялося.

Виконуючи цю вправу, учні третього класу закріплюють важливу математичну ідею: події бувають різними за своєю вірогідністю. Завдяки простим формулюванням, яскравим ілюстраціям і зрозумілим запитанням дитина із задоволенням тренується мислити, робити висновки та впевненіше почувається на уроках математики й у повсякденному житті.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.4
Вирогідно/неможливо
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися