Послідовність чисел може будуватись по-різному, тож не обовʼязково, аби числа йшли саме у звичайному порядку. Наприклад, вони можуть йти через два: спочатку «1», потім «4», потім «7» і далі – до безкінечності. Важливо тільки, щоб число пропущених «кроків» залишалось сталим для всієї послідовності. У ході виконання цього завдання дитина буде знаходити у подібній послідовності чисел. На екрані перед учнем міститься зображення кількох предметів, які становлять ряд. На кожному є своє число. Вони досить великі – пʼятицифрові, тож йде мова про десятки тисяч. Проте працювати з ними просто. Числа не знаходяться поряд на числовій прямій, але учню буде легко зрозуміти принцип створення послідовності. Наприклад, числа можуть розташовуватись через тисячу або через пʼять сотень – в залежності від етапу вправи. Проте один з предметів у ряду залишився без цифрового підпису. Учень має доповнити послідовність, вибравши правильне число з-поміж кількох варіантів, що знаходяться під зображенням. Для цього необхідно проаналізувати кожен варіант і вибрати той, який буде більший від попереднього і менший від наступного рівно настільки, наскільки інші числа у послідовності відрізняються між собою. І коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап.