Задачі – один з тих типів вправ, які використовуються для закріплення вже пройденого матеріалу. Для цього задачки підходять оптимально: вони описують математичну дію з точки зору життєвої ситуації. Коли дитина тільки-но познайомилась з тою чи іншою темою, розвʼязувати задачки ще рано, бо учень досі звикає до нового формату завдань. Але коли учень вже знається на темі, то для її закріплення саме задачка підходить ідеально, адже вона підтверджує актуальність вивченого матеріалу, описуючи цілком життєві обставини, де необхідні ті чи інші знання. Ця вправа містить задачі, які присвячені ймовірностям. Насправді ця тема є досить важливою, бо з ймовірностями учень стикається буквально щодня. Деякі з них не вдасться виміряти, інші досить легко проаналізувати. Кожен рівень вправи – окрема задачка, згідно з умовами якої є певна ситуація, яку досить легко зрозуміти з точки зору ймовірностей. Наприклад, є ємкість з кількома видами предметів, які там знаходяться у нерівній кількості – деяких значно більше, ніж інших. При спробі дістати звідти предмет навмання більша вірогідність того, що персонаж візьме саме один з тих обʼєктів, котрих було найбільше. Сюжети задачок різні, різні й цифри (хоча точне знаходження чисел не є метою розвʼязування цих задачок, цифри все ж відіграють значну роль в якості обʼєктів для порівняння), але схема побудови задачок саме така, як описано вище. Коли учень з-поміж кількох варіантів обирає той, який вважає правильним, то проходить на наступний етап завдання.