Зазвичай, щоб дізнатись, яким був один з доданків, необхідно знати суму та інший доданок. Або для того, щоб дізнатись відʼємник, треба знати і різницю, і зменшуване. Але у ході виконання цього завдання дитина шукатиме зашифровані числа у прикладі, де відомо тільки одне число. Проте в обох інших елементах математичного виразу відомі окремі цифри. Сам приклад має формат дії (додавання чи віднімання – в залежності від етапу завдання) у стовпчик, щоб цифри одного й того самого розряду знаходились над або під одне одним. Таким чином, хоча тільки одне число є відомим повністю, стає можливим розшифрувати й інші. Секрет у виконанні дії по розрядах, починаючи з найменшого. Спочатку дитина аналізує, яка цифра знаходиться у розряді одиниць у числі, яке є результатом дії. Потім дивиться на одиниці в обох верхніх числах. Якщо це дія додавання, то від цифри, що знаходиться у розряді одиниць у сумі, треба відняти цифру, що знаходиться у цьому ж розряді одиниць у одному з доданків. Як що ж це віднімання, то у випадку, коли невідомими є одиниці зменшуваного, до одиниць відʼємника треба додати одиниці різниці, а якщо невідомі саме вони, то від одиниць зменшуваного треба відняти одиниці різниці. Правила такі ж, як і при знаходженні чисел загалом, просто використати їх треба по розрядах. Результат треба вписати у порожні клітинки. Коли учень зробить це для кожного розряду, то перейде на наступний етап, до нового зашифрованого прикладу.