Учень/учениця:
— розуміє суть понять «норма», «орфоепія», «орфоепічна помилка», «орфоепічна норма», «милозвучність», «наголос», «логічний наголос»;
— усвідомлює важливість дотримання орфоепічної норми для сучасного компетентного мовця;
— виявляє й аналізує факти порушення орфоепічної норми;
— працює з орфоепічним словником і словником наголосів;
— співвідносить в уяві звук і букву;
— добирає додаткову інформацію з теми.
Учень/учениця:
— аналізує мовні й позамовні поняття, явища, закономірності;
— порівнює, узагальнює, конкретизує їх;
— робить висновки на основі спостережень;
— виділяє головне з-поміж другорядного;
— здобуває інформацію з різноманітних джерел (довідкової, художньої літератури, ресурсів Інтернету тощо), здійснює бібліографічний пошук, працює з текстами вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
— систематизує, зіставляє, інтерпретує готову інформацію;
— моделює мовні й позамовні поняття, явища, закономірності.