Об’єкти навколишнього світу, якщо задуматись, не можуть не вражати різноманіттям форм, розмірів, кольорів та іншими цікавими особливостями. У ході виконання цієї вправи дитина тренуватиметься у описі об’єктів природи. Вправу рекомендовано проходити разом з батьками, аби описувати їм побачене на екрані, де зображено пейзажну картину. На ній досить гарно, детально та яскраво намальовані природні об’єкти: дерева, поле, всіяне квітами, сонце, що яскраво світить на небі. Але замість тваринки, яка мала б бути теж на малюнку, є тільки її силует, тінь. Поряд з картиною є кілька намальованих живих істот. Учень має взяти ту, яка силуетом підходить до зображеної тіні, та прикріпити її на картину. Коли учень це робить, то має описати цей об’єкт і, бажано, пояснити, чому інші не підходять. Учень використовуватиме у своїй мові прикметники та іменники, тренуванням вільного використання яких і є ця вправа. Коли ж учень переміщує на тінь зображення потрібної тваринки, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, тільки от тінь, як і звірята, будуть вже іншими.