Найкраще дитина зможе запам’ятати сенс деяких слів, якщо буде користуватись ними на практиці, не просто вирішуючи питання, де ці слова в центрі уваги, а використовуючи їх як знаряддя. Наприклад, це завдання привчає дитину до використання слова «пара» у одному зі значень. На екрані є казковий персонаж. Це може бути джин з мультфільму, чарівна жабка із народної казки – різноманіття героїв дуже велике. Всі персонажі мають подібний стиль зображення. Вони досить деталізовані та яскраві, але не надто концентрують увагу саме на зовнішності. При цьому кожна дитина легко впізнає знаменитих героїв чарівних історій. Поряд з тим персонажем, якого вже встигли помістити на своє місце, є пуста ділянка. Йому треба підібрати пару – тобто іншого героя цієї ж історії. Вибирати треба з-поміж кількох персонажів казок. Тільки один серед них дійсно підходить для вибору. Єдиний критерій – це сюжет історії. Якщо це казка про Аладіна, то, вочевидь, до джина, якого вже помістили на своє місце, треба додати не дракона чи колобка, котрих у казці не було, а, наприклад, літаючий килим чи самого Аладіна. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де на нього чекатимуть інші герої улюблених казок.