Слова – універсальний інструмент передачі інформації. Різні частини мови, на які групуються слова, виконують при цьому різні функції. Наприклад, дієслова називають дію або описують стан, прикметники описують предмет, а іменники називають його. У ході виконання цього завдання дитина буде порівнювати предмети за їхніми зовнішніми атрибутами, такими як форма та розмір. На екрані перед учнем зображено кілька предметів. Всі вони різні. У завданні, що сформульовано зверху, над зображенням, міститься вказівка, які саме критерії вигляду цих предметів треба використовувати при виборі. Наприклад, серед всіх об’єктів треба обрати тільки великі або тільки малі. Ці об’єкти не схожі ні в чому, окрім тільки розміру, але завдяки конкретизації вимоги, яка вказується, наприклад, за допомогою прикметника «великі» дитина може вірно згрупувати ці об’єкти. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де теж треба буде вибрати та виділити натисканням деякі з зображених об’єктів. Дуже важливо, що прикметник, який використовується як єдиний критерій відбору, прямо вказується у завданні на всіх етапах, хоча й змінюється з кожним рівнем. Це дає змогу використовувати різноманіття лексичного багатства слів з практичною метою.
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.