Стандарти

Наші програми повністю покривають усі вимоги як українських, так і міжнародних стандартів
Міжнародні Українські
Іконка категорії
Дошкільнята
4-6 років
Стандарти з цього рівня:

Письмо

Типи тексту. Розвиток писемності. Дослідження. Презентація.

 
CCSS.ELA-LITERACY.W.K.1

Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного. 

 
Завдання в цій тематиці:
CCSS.ELA-LITERACY.W.K.2

Учень/учениця: використовує поєднання малюнка, мовлення і письма, щоб скласти інформативний / пояснювальний текст, де надає деяку інформацію про тему.

Завдання в цій тематиці:
CCSS.ELA-LITERACY.W.K.3

Учень/учениця: використовує поєднання малюнка, мовлення і письма, щоб розповісти про одну або декілька пов'язаних між собою подій, розповідає про події в тому порядку, в якому вони були, а також передає своє ставлення до даної події.

Завдання в цій тематиці:

Мова

Розуміння простої мови. Знання мови. Вивчення нових слів та їх використання.

CCSS.ELA-LITERACY.L.K.1

Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.

Завдання в цій тематиці:
CCSS.ELA-LITERACY.L.K.2

Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.

Завдання в цій тематиці:
CCSS.ELA-LITERACY.L.K.5

Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.

Завдання в цій тематиці: