Учень/учениця: використовує поєднання малюнка і письма, щоб висловити свої думки про тему або книгу або висловлює свої думки з приводу побаченого/прочитаного.
Стандарти
Письмо
Типи тексту. Розвиток писемності. Дослідження. Презентація.
-
Підбираємо ознаку до предмета
-
Обираємо за ознакою
-
Обираємо словосполучення
-
Підбираємо малюнок до 2 слів
-
Доповнюємо речення малюнком
-
Добираємо речення до малюнка
-
Вставляємо малюнки в текст за змістом
-
Дії в емоціях
-
Обираємо дії відповідно до малюнка
-
Призначення предметів
-
Порівняння предметів за формою і розміром
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка, мовлення і письма, щоб скласти інформативний / пояснювальний текст, де надає деяку інформацію про тему.
-
Добираємо речення до малюнка
-
Вставляємо малюнки в текст за змістом
-
Обираємо дії відповідно до малюнка
Учень/учениця: використовує поєднання малюнка, мовлення і письма, щоб розповісти про одну або декілька пов'язаних між собою подій, розповідає про події в тому порядку, в якому вони були, а також передає своє ставлення до даної події.
Мова
Розуміння простої мови. Знання мови. Вивчення нових слів та їх використання.
Учень/учениця: демонструє володіння базовою українською граматикою і використовую її при говорінні чи письмі; друкує великі та малі літери; використовує найуживаніші іменники і дієслова; розрізняє однину і множину; формулює та продовжує повні речення в загальній мовній діяльності.
-
Друкуємо літери (часто вживані)
-
Друкуємо літери (рідше вживані)
-
Прокладаємо стежку з літер
-
Доповнюємо слово
-
Шукаємо літеру в слові
-
Обираємо предмети, які починаються однією літерою
-
Ставимо слова в алфавітному порядку
-
Голосні навколо нас
-
Вивчаємо Я, Ю, Є, Ї
-
Казкові голосні
-
Приголосні в природі
-
Глухi приголоснi
-
Дзвiнкi приголоснi
-
Вивчаємо Ч
-
Вивчаємо Щ
-
Знаходимо приголосні в словах
-
Тверді/м'які приголосні
-
Песик та будки
-
Розподіляємо слова на сторінках книги
-
Визначаємо кількість голосних
-
Обери літери, що позначають голосні/приголосні
-
Вставляємо пропущений приголосний/голосний
-
Обираємо потрібну літеру
-
Обираємо слово з однаковою кількістю голосних і приголосних
-
Розпізнаємо першу літеру у слові
-
Знаходимо літери в слові
-
Знаходимо однакові літери в середині та кінці слів
-
Знаходимо відмінності у словах
-
Гра "Віднови слово"
-
Гра "Перетвори слово"
-
Вписуємо останню літеру в слові
-
Склади в світі тварин
-
Вказуємо на склад
-
Створюємо слово
-
Збираємо склад
-
Збираємо слово
-
Знаходимо спільний склад у словах
-
Створюємо слово зі складів (ребус)
-
Друкуємо склад
-
Знаходимо наголошений склад
-
Обираємо малюнок до слова за наголосом
-
Зафарбовуємо всі літери слова
-
Обираємо ввічливі слова
-
Предмети та їхнє призначення
-
Утворюємо слово з перших літер слів
-
Обираємо звертання
-
Вчимо перед/за
-
Знаходимо предмет за описом
-
Підбираємо правильне слово
-
Обираємо правильне слово
-
Обираємо за ознакою
-
Обираємо словосполучення
-
Складаємо словосполучення зі словами "мій, моя, моє"
-
Знаходимо фразу з подібним значенням
-
Обираємо малюнок з двома словами
-
Доповнюємо речення
-
Створюємо речення
-
Обираємо назву тексту
-
Скоромовки
-
Знайомимось із множиною: закінчення "И"
-
Знаходимо слова у множині
-
Обираємо одне чи багато
-
Перетворюємо одне на багато
-
Доповнюємо речення про однину/множину
-
Розпізнаємо: звучить як багато, а насправді один
-
Обираємо в реченні об`єкти в однині/множині
-
Визначаємо предмети за займенником
-
Знаходимо займенник
-
Займенники в реченні
-
Родина займенників
-
Розрізняємо займенники
-
Знаходимо займенники за малюнками
-
Підбираємо займенник
-
Вчимо нижче/вище
-
Розпізнаємо ліворуч/праворуч
-
Розрізняємо всередині/ззовні
-
Розрізняємо зверху/знизу
-
Розрізняємо ліворуч зверху/праворуч знизу
-
Розпізнаємо близько/далеко
-
Розрізняємо сезони
-
Коли це вiдбувається?
Учень/учениця: демонструє володіння правилами письма, пунктуації та вимови; використовує великі літери для першого слова в реченні; розпізнає і називає знаки пунктуації; вміє писати літери для позначення приголосних і голосних звуків; говорить по літерах прості слова, опираючись на знання звуків, що їм відповідають.
-
Доповнюємо літеру
-
Шукаємо літеру в слові
-
Обираємо літеру, що позначає голосний
-
Загадкові голосні
-
Імена на голосний
-
Знаходимо голосні в назвах фруктів та овочів
-
Вивчаємо Я, Ю, Є, Ї
-
Казкові голосні
-
Ловимо голосну
-
Рахуємо приголосні
-
Приголосні в природі
-
Глухi приголоснi
-
Дзвiнкi приголоснi
-
Вивчаємо Ч
-
Вивчаємо Щ
-
Знаходимо літери в слові
-
Знаходимо однакові літери в середині та кінці слів
-
Вписуємо останню літеру в слові
-
Склади в світі тварин
-
Вказуємо на склад
-
Створюємо слово
-
Збираємо склад
-
Збираємо слово
-
Створюємо слово зі складів (ребус)
-
Друкуємо склад
-
Зафарбовуємо всі літери слова
-
Обираємо ввічливі слова
-
Складаємо слово
-
Створюємо речення
-
Знайомимось із множиною: закінчення "И"
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
-
Обираємо малюнок до слова за наголосом
-
Обираємо ввічливі слова
-
Називаємо одним словом
-
Предмети та їхнє призначення
-
Утворюємо слово з перших літер слів
-
Вітаємось/прощаємось
-
Ребуси
-
Обираємо звертання
-
Знаходимо зайву лiтеру
-
Кiлькiснi i порядковi числiвники
-
Вчимо перед/за
-
Описуємо предмет
-
Переносимо загублений кінець слова
-
Підбираємо правильну ознаку до предмета
-
Сортуємо предмети по коробках
-
Підбираємо правильне слово
-
Дописуємо закінчення слова
-
Один, одне чи одна?
-
Підбираємо ознаку до предмета
-
Обираємо за ознакою
-
Складаємо словосполучення зі словами "мій, моя, моє"
-
Доповнюємо речення
-
Доповнюємо речення малюнком
-
Обираємо назву тексту
-
Добираємо речення до малюнка
-
Вставляємо малюнки в текст за змістом
-
Називаємо свято
-
Впізнаємо країну
-
Вчимо професії
-
Вивчаємо музичні інструменти
-
Розрізняємо види спорту
-
Розпізнавання побутової техніки
-
Обираємо посуд
-
Речі у нашій шафі
-
Знаходимо зайве слово. Їжа
-
Родини тварин
-
Розрізняємо домашніх і лісових тварин
-
Розпізнаємо птахів
-
Розпізнаємо морських iстот
-
Вивчаємо назви квітів
-
Обираємо малюнки за спільною назвою
-
Вивчаємо днi тижня
-
Вивчаємо місяці
-
Знаходимо зайве. Істота чи неістота?
-
Хто на що схожий?
-
Вибираємо істоту\неістоту з поданих малюнків
-
Вгадуємо істоту\предмет за описом
-
Сортування істот та неістот
-
Розсортовуємо малюнки за питаннями: хто чи що?
-
Знайомимось із займенником
-
Визначаємо предмети за займенником
-
Знаходимо займенник
-
Займенники в реченні
-
Родина займенників
-
Розрізняємо займенники
-
Знаходимо займенники за малюнками
-
Підбираємо займенник
-
Хто що робить?
-
Вставляємо втрачене слово
-
Гра "Знайди пару"
-
Дії в емоціях
-
Обираємо дії відповідно до малюнка
-
Призначення предметів
-
Вставляємо дію в речення
-
Впізнаємо слово за дією
-
Знаходимо дію у реченні
-
Замінюємо словосполучення одним словом
-
Обираємо акторів
-
Гра "Хто це?"
-
Гра "Їстівне/неїстівне"
-
Гра "В гостях у казки"
-
Гра "Хто де живе?"
-
Вибираємо предмет за ознакою
-
Вибираємо ознаку предмета
-
Ознаки. Транспорт
-
Безпечні/небезпечні речі
-
Вищий чи нижчий
-
Вчимо нижче/вище
-
Розпізнаємо ліворуч/праворуч
-
Розрізняємо всередині/ззовні
-
Розрізняємо зверху/знизу
-
Розрізняємо ліворуч зверху/праворуч знизу
-
Розпізнаємо близько/далеко
-
Розрізняємо сезони
-
Коли це вiдбувається?
-
Четвертий зайвий
-
Обираємо протилежні слова
-
Які слова пасують до малюнка?
-
Протилежні ознаки
-
Обираємо схожі за значенням слова
-
Відгадуємо загадки
-
Кажемо одним словом
-
Які емоції показані в даному вислові?
