Літери – писемні символи, що використовуються для того, аби звуки мови зображати графічно. Але окрім цього, вони, літери, мають й додаткову функцію, що повʼязана зі стилем їхнього написання. Справа в тому, що власні назви, абревіатури та перші літери перших слів речень пишуться з великої букви, тоді як всі інші – з маленької. Це стосується як, власне, написання слів на папері, так і друкованих літер. Завдяки цій вправі дитина познайомиться з різними способами зображення буквених знаків. На екрані перед учнем міститься пара символів – це одна й та сама буква, але написана двома способами: великою та маленькою. Дитина має проаналізувати літери та запамʼятати їх, адже написання маленької «б» хоча й не надто сильно, але відрізняється від написання «Б» великої. Під зображенням пари літер міститься цілий ряд знаків. І, звісно, там «схована» пара, яку дитина бачила зверху. Цю пару учень має знайти та натиснути на неї, виділяючи. Коли учень це зробить, то перейде до наступного етапу, де має виконати аналогічну дію. Щоб успішно виконати завдання, дитина може звірятися зі взірцем – парою, яка знаходиться зверху – коли шукатиме ці ж букви з-поміж інших.
Учень/учениця: знає звуки, літери та алфавітні назви літер та вмє їх розрізняти.
Учень/ учениця: розрізняє поняття "літера", "звук", "склад", "слово", "речення".