Є немало об’єктів, предметів та явищ, з якими дитина стикається буквально кожного дня, але назву яких іноді буває важко запам’ятати. Наприкла, назви пальців на руках. Кожен має свою, тож не дивно, що дітям буває потрібно докласти додаткових зусиль, аби вивчити ці слова. Ця вправа розроблена для того, щоб допомогти учням. На екрані перед дитиною зображено руку. До малюнків додається питання – для кожного етапу вправи своє. У ньому вказується звичний спосіб використання пальця, назву якого треба вгадати. Наприклад, питання про те, яким пальцем зазвичай миряться або який використовують для того, щоб вказати на щось цікаве. Окрім зображення руки на екрані є й додаткова ілюстрація, на якій змальовано ситуацію, де цей палець застосовується. Скажімо, дівчинку, яка на щось вказує. Тому знайти вірну відповідь буде досить легко. А вибрати її треба буде з-поміж кількох варіантів. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, але, звісно, вгадувати вже треба буде інший палець. Оскільки на кожному етапі подається кілька варіантів відповіді, дитина, читаючи їх, краще запам’ятовує не тільки назву того пальця, який шукає, а й всі інші.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.