Мовні навички розвиваються тим краще, чим більш різноманітні способи для цього використовуються. Ця вправа має ігрову форму. До інтерактивного елемента (зображення картини) додається тільки одне завдання, яке залишається у цій же формі на кожному етапі. У ньому лише одне слово, яке дитині варто добре вивчити: «помилка». Саме їх і доведеться виправляти учню, помилки художника. На екрані перед дитиною зображено картину. Це живописний пейзаж, якісно намальований. На ньому зображено багато деталей, але деякі з них знаходяться не на своєму місці. Наприклад, птаха у воді, а рибка – у повітрі, в небі. Завдання, яке ставиться перед учнем, як вже було сказано вище, полягає у тому, аби виправити помилку, яку допустив художник. Для цього треба просто перемістити елементи на свої місця. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де картина буде вже новою. Цю вправу рекомендується проходити разом з батьками, аби описувати в голос зображені предмети, використовуючи різні частини мови: іменники для назв цих об’єктів, прикметники – для їх характеристики.