Дитину вчать, що є ліва сторона та права. Орієнтують зазвичай дитину за руками, що цілком вірно. Але при цьому учню слід також і запам’ятати, що поняття сторін є відносним і визначається конкретно для кожного об’єкта. Тобто, є те, що знаходиться з правого боку від дитини, яка виконуватиме цю вправу, а є те, що знаходиться праворуч від інших предметів. І якщо двоє людей стоять навпроти одне одного, то права рука, а відтак і права сторона однієї людини буде якраз навпроти лівої сторони і руки іншої. Цим тонкощам й присвячена дана вправа. На екрані перед дитиною є малюнок, на якому зображено кімнату. В ній немало різних елементів інтер’єру, в тому числі і досить гарно, яскраво та детально зображених. Але окрім того є й персонаж – хлопчик чи дівчинка. На кожному етапі вони змінюються, як і кімната. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти предмет, який чітко було названо у завданні. Дитина, пам’ятаючи, як він виглядає, шукає цей об’єкт. Після чого треба перемістити його у руку персонажа: в ліву чи праву – залежить так само від завдання, яке змінюється з кожним рівнем. Важливо, щоб учень пам’ятав про те, що орієнтуватися на праву та ліву сторони людина буде відносно себе самої.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.